slide show

Förkylda tjejer bänkade framför TVn

En halv gammal bild på mig.

 

Nu har jag och Nina kommit hem till henne igen. Blev inga chips ikväll, det fixar vi imorgon istället bestämde vi! Vi har kopplat in Ninas Macbook till hennes TV och ska nu se på film, mysigt värre! Vi sitter båda helt sjuka, snoriga, hostar och vräker i oss Strepsils. Inte roligt alls faktiskt..

 

Imorgon så ska vi börja med att städa Ninas rum och jag tar en dusch. Efter det så drar jag hem till mig och städar lite och sen kommer älskling hem till mig en stund så vi kan umgås lite, ett tag sedan vi sågs nu. Senare på kvällen så drar vi tjejer hem till Nina igen och kollar på film med massa snacks som det var sagt.


Kommentarer
Postat av: A N N I L I V . S E

Hejsan var gärna med i min tävling - BLI VECKANS BLOGG! :)

2011-09-02 @ 23:24:02
URL: http://anniliv.se
Postat av: Elin

ojdå, låter inte bra att va sjuk, är också de :/

2011-09-03 @ 00:48:52
URL: http://asunshinelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0