slide show

Dagens inköp

BH - H&M - 99:- (129:-, erbjudande)

 

Just nu så är jag och Nina hemma hos henne och fixar oss. Jag har precis färgat Ninas hår svart också. När hon är klar med locktången så ska jag locka mitt hår också. Då vi är klara med allting så ska vi ner till kiosken här i Klockaretorpet och äta pomme. Senare så träffar vi några och umgås lite, så jag tror att detta blir det sista inlägget för idag om jag inte uppdaterar därifrån eller om vi inte skriver ett snabbt inlägg innan vi drar oss.

 

Ha det bäst iallafall!


Kommentarer
Postat av: becka

är du inte tillsammans med simon längre? :/

2011-09-23 @ 17:10:24
URL: http://beckas.blogg.se/
Postat av: moaL

alltså vrf står det att det kostar 129kr??

2011-09-23 @ 19:07:05
Postat av: Anonym

är han gabbe din nya kille?

2011-09-26 @ 21:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0