slide show

Bildbrist

Bild som är tagen för några dagar sedan.

 

Kom precis till skolan, eller ja, för en stund sedan. Mötte upp Nina och Fanny K i stan och sedan åkte vi upp till skolan alla tre tillsammans. Just nu jobbar vi med våra familjer, tema arbetet alltså. Imorgon ska det redovisas, nu är det grym träning!

 

Är fruktansvärt hungrig, hann inte äta någon frukost så när denna lektionen är slut så går jag ner till cafeterian och köper mig en macka eller något. Det blir soppa till lunch också, inte det godaste direkt..

 

Efter skolan så ska jag och Nina dra till Haga och sola, få lite färg. Efter det möter vi Fanny S och är med henne en stund. Därefter så träffar vi nog grabbarna skulle jag tro, men det ser vi!


Kommentarer
Postat av: sofia

du vet väl att du är sjuukt vacker!?

2011-09-27 @ 22:05:07
URL: http://sofianordlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0