slide show

Trött liten Ksenia..

Trötta jag just nu.

 

Hej allesammans. Som vanligt så är uppdateringen låg på helgerna, som jag har redan har sagt att den kommer vara. Har ju mycket annat roligt att tänka på då. Iallafall, fick skjuts hem vid 11-12 tiden i morse. Har bara legat och vilat sedan dess. Är så fruktansvärt trött att jag kan somna när som helst, fast lyckas inte somna iallafall.

 

För en stund sedan gick jag till Hageby Centrum och köpte lite energy dricka så jag skulle piggna upp lite, fast det verkar inte funka ändå. Tänkte lägga mig och försöka sova ett tag. Då jag har vaknat igen så blir det att sätta sig och rå plugga. Har ett fett matte prov på tisdag och ett annat omprov på fredag, så det gäller att plugga till båda proven tills det verkligen sitter.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad coolt! jag uppdaterade precis nu på din blogg och du skrev för en minut sedan!!!!!!! :D hahahhahahahha

2011-10-23 @ 16:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0