slide show

Okej...

Sen när börja du lyssna på kapten röd? Haha.
Sluta ta bort komentaren, varför inte bara svara på de?


Svar: Fan vad onödig fråga/kommentar. För det första så har jag inte fått några andra liknande kommentarer? För det andra, vad spelar det för roll om jag lyssnar på just den låten (Ju mer dom spottar)? Inte direkt så att just DU som kommenterade bara får lyssna på den. Låten är ju liksom publicerad överallt, och jag tycker att den är allmänt bra och skön, så vadå "sen när började du lyssna på kapten röd"? Det får jag väl göra, haha?

 

Vem är din kille? Är lite nyfiken, skulle va tacksam för svar. :)


Svar: Än så länge så kan jag tyvärr inte tala om vem det är jag träffar. Men snart så kanske jag berättar det!

 

Bara en fråga, går du i nian även om du är 95a? Har aldrig fått det rätt.


Svar: Ja, det gör jag. Har berättat det här förut men gör det ännu en gång. Det var så att när jag och mamma flyttade hit till Sverige så var jag 7 år, och då var jag tvungen att lära mig svenska innan jag började skolan. Då jag kunde prata svenska så hade jag redan fyllt 8 år, så jag började i 1an då jag var 8. Det är därför jag är 16 år och går i 9an, ska alltså egentligen gå i gymnasiet nu. Så jag har inte gått om, om det är det ni tror, jag började bara sent.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du prata ryska? ;o

De e ju fan det bästa språket o kunna fan :D

2011-10-05 @ 22:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0