slide show

Look how i'm doin'

En bild från idag.

 

Hej på er! Förlåt för att jag inte har uppdaterat någonting idag, men har haft en massa arbeten att göra i skolan och sen så har jag inte varit hemma heller. Kom hem vid 9 ungefär. Det har spöregnat hela kvällen och jag fick stå och vänta på spårvagnen i en halvtimme om inte mer. Ändå så kom den inte, så jag fick gå hem från stan i regnet som också tog tid. Har iallafall spenderat kvällen med dom bästa brudarna!

 

Nu ska jag sätta mig och göra färdigt ett arbete som jag sedan måste skicka in, sen går jag och lägger mig. Är dö trött! Hörs imorgon! Glöm förresten inte bort frågestunden här under!


Kommentarer
Postat av: sanna

Så otroligt fin, de är sjukt!

bästa förebilden verkligen :)

2011-10-26 @ 23:36:47
Postat av: Alicia

Asså du har nog hört detta typ tusen gånger men du är den vackraste jag vet, så sjukt snygg. JÄKLAR .

2011-11-02 @ 11:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0