slide show

Keep us together

Jag och Nina. Rätt så gammal bild.

 

Vaknade för någon halvtimme sedan hemma hos mig. Nina vaknade bredvid mig. Vi har bara legat och tagit det lugnt med lite musik, och nu sitter vi och kollar på True Life MTV. Ska alldeles strax gå upp och göra frukost, så fruktansvärt hungrig.

 

Igår så var vi hos en kompis och kollade på film med massa folk, mysigt värre. Åkte hem vid 1 och sov hemma som sagt. Mamma är i Stockholm och kommer hem vid halv 6-6 ikväll, så innan det ska jag städa lite tänkte jag. Ska verkligen plocka mitt rum! Fixar disken och så vidare också. Men nu ska jag fixa lite mat!


Kommentarer
Postat av: Anonym

använder du löshår ?

2011-10-12 @ 20:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0