slide show

Bebisar!

Jag, Nina, Fanny, Olivia och Emma på bild.

 

Nu har vi haft våtan lunch, det var fisk, potatis samt kall sås. Åt dock typ ingenting eftersom jag och Nina var i Lidl och köpte frukostbröd och festis. Gott som fan! Sa fel förut också, jag slutar kvart i 3 istället för kvart över 3, så det är bara bra. Ska hem och städa, ta en lång varm dusch och fixa mig som sagt. Tänkte tvätta löshåret också, fast vet inte om jag orkar. Men jag har lång tid på mig så det är bara lugnt, har inte bråttom idag. Ska träffa tjejerna då vi alla är klara sen ska vi iväg och fixa några saker.

 

Just nu sitter jag iallafall inne på min sista lektion och arbetar med en NO uppgift, svarar på frågor i en bok om energi typ. Riktigt tråkigt men det ska in idag så det måste göras. Åker hem direkt då skolan har slutat iallafall, så jag skriver mer då jag har kommit hem. Hörs då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0