slide show

Photo Booth

Fyra bilder tagna nyss.

 

Är jätte trött.. Kommer somna när som helst så det är nog bäst att jag går och lägger mig. Har iallafall legat i sängen och tagit det lugnt, en lugn fredag kan man kalla det för. Skönt att bara slappna av ibland faktiskt. Har lyssnat på musik, kollat film, läst lite i Friskis&Svettis tidning (ska ju börja gymma) och tjockat mig med frukt och annat gott. Sätter på en film nu tills jag slocknar. Imorgon åker jag upp till Klockaretorpet rätt så tidigt, vid 11 eller något. Jag och Nina ska jobba, haha! Mer om det sen, godnatt sötisar! ♥


Kommentarer
Postat av: Lebanezza

Ska vi ha länkbyte? :)

2011-11-12 @ 16:00:39
URL: http://nattstad.se/lebanezza
Postat av: Anonym

hej vad är Klockaretorpet ?

2011-11-12 @ 18:33:08
Postat av: Emma

kan du länka den där sidan man ställer frågor till dig och du svarar? hittar inte länken hehe

2011-11-13 @ 12:08:11
Postat av: N A T H A L I E - fotograf i sala

Haft en bra helg ?♥

2011-11-13 @ 13:32:03
URL: http://naattisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0