slide show

Första advent

Hej allihopa!

Förlåt för seg uppdatering i helgen, men har haft annat att göra. Helgen har iallafall spenderats med vänner, tog en fika med Olivia i stan igår inne på Wayne's. Jag har fina vänner måste jag säga! Efter fikat så träffade jag Fanny, Emma, Johanna, Emelie och Olivia igen och vi drog till en kompis som bor i Klockaretorpet.

Nu så ska jag gå upp ur sängen och börja fixa mig, ska duscha lite snabbt sen byta om och allt det där. Träffar därefter Johanna, Emelie och Olivia i Hageby. Vi ska kolla på någon modevisning och shoppa hade vi tänkt! Sen åker vi nog in till stan också. Grym söndag, förutom att jag är fruktansvärt trött, sov bara några timmar i natt. Vi får höras senare iallafall, har ganska så fullt upp idag!

Kommentarer
Postat av: Ida

hej ksenia !



undrar bara om du och nina inte umgås längre ?

du skriver inte så mycke om henne , svara gärna i inlägg ?



KRAAAAAAAM

2011-11-27 @ 18:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0