slide show

En riktigt bra dag

En bild på mig sen förut idag, inne på Paus!

 

Kom hem halv 11 ungefär. Gick ju och gymmade tillsammans med Olivia förut, fyfan vilken värk jag har i magen och lår nu, ush! Men det var det värt det, verkligen! Efter träningen så åkte vi in till stan och mötte upp Fanny. Vi käkade inne på Paus, sallad blev det. Det är så otroligt gott där så jag vet inte ens vad det gör i min mun. Vi satt iallafall och pratade om allt som finns att prata om typ. Då vi åt klart och det så drog Olivia och jag och Fanny gick in till Wayne's Coffee och satte oss med en varsin chai latte, underbart. Efter det så drog vi och såg på bio! Vi såg Twilight, Breaking Dawn med en massa godis, tuggummin, choklad och läsk. Kan det bli mer lyckad dag en så? Jag tror faktiskt inte det.

 

Magvärken har också gått bort, fick mensen förut så all värk berodde nog på det.. Ligger för övrigt helt död i sängen nu med ont i hela kroppen. Ska vara vaken ett tag till, titta på någon film eller något tänkte jag, sen går jag och lägger mig. Har ni haft en bra dag idag då?


Kommentarer
Postat av: Lotta

Sv: Tack så jättemycket och det var länge sedan man såg dig! :)

2011-11-29 @ 07:34:40
URL: http://olesenstjej.blogg.se/
Postat av: Christin

Vilket gym gymmar du i ?! :) :)

2011-11-29 @ 17:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0