slide show

Sovmorgon

En söt bild på mig från tivolit den 6 maj. Som sagt, jag älskar Space Jam!


Vaknade vid strax över 6 idag. Jävligt tidigt, har ju sovmorgon också.. Ställde alarm klockan på 7 men mobilen fick slut på batteri så jag vaknade av mig själv en timme tidigare. Skönt..

 

Är typ helt klar nu, måste bara äta lite frukost. Tror jag sätter på en film eller något för att ha någonting att göra. Går ut till spårvagnen halv 9, börjar 9.15. Men nu ska jag fixa lite mat. Vi får höras i skolan eller senare när jag kommer hem.

 

Ska förresten på bio idag, eller det är typ 90% på att jag ska. Ska se Fast Furious 5 eller Scream 4, vilken rekomenderar ni? Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh, jag vill verkligen se Fast and furious 5!!! :D

2011-05-13 @ 12:07:51
URL: http://olesenstjej.blogg.se/
Postat av: Maria

Scream, den filmen är asbra, rekommenderar den starkt! :)

2011-05-13 @ 21:24:37
Postat av: frida

du är sjukt snygg!

2011-05-15 @ 20:18:09
URL: http://fridadehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0