slide show

Sommarhet!

Nu är denna min!

 

Yes, denna underbara snygga bikinin är min nu. Snacka om glad? Sommaren 2011, here i come! Vi drar till Turkiet om exakt en månad nu. Nyss var det 2 månader, fan vad tiden rinner iväg, detta kommer bli sjukt grymt!

 

Kan seriöst inte förstå att jag och Nina kommer ligga på stranden och leva livet i 2 veckor. Gå till stan i Alanya helt själva, sätta oss på ett fik och bara njuta av att slippa Sverige, haha! Underbart säger jag bara.

 

Min mamma tycker dock inte att jag ska ta med mig min dator dit, men jag ger mig inte! Jag vill kunna blogga minst en gång om dagen då vi är där så ni vet hur vi har det och så vidare. Vill heller inte att bloggen ska sjunka och ligga på 0 då vi kommer tillbaka. Därför ska jag ha med mig den, jag ger mig inte!


Kommentarer
Postat av: fia

finns tyvärr inga fik i turkiet mer resturanger :)

2011-05-16 @ 19:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0