slide show

Såhär ser min sommar ut:

Såhär ser min sommar ut, nu är det bara vulkan askan som ska bort!

 

Redan nästa fredag börjar min sommar kan man säga, för då drar jag och Nina till Skara sommarland och lever livet! Ungefär en och en halv vecka efter så drar vi utomlands också och är där i två veckor och några dagar. Strax efter fyller jag 16 och få blir det säkert fest i hela huset!

 

Avslutar sommarlovet med Augustifesten som är sommarens höjdpunkt, och då kommer Wilma på besök hit också, fan vad jag längtar och saknar henne! Länk till hennes blogg hittar ni HÄR.


Kommentarer
Postat av: ida

vart i turkiet ska ni? :)

2011-05-26 @ 17:14:13
URL: http://idasundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0