slide show

Party rock is in the house tonight!

Jag för ett par dagar sedan.

 

Nu har jag kommit hem för dagen! Slutade skolan 14.20 och efter det drog jag in till stan och träffade en vän, Sinan heter han. Nina var på hemspråk så jag var tvungen att göra någonting under tiden. Sedan träffade jag Nina inne i stan och vi drog till Hageby och träffade en annan vän. Pratade med honom ett tag och sen åkte jag och Nina hem till mig och hämtade mina ID kort som jag visar senare! Åkte in till stan igen efter det och gick in till banken för att fixa mitt ID. Nu är det bara att vänta så har jag det i handen inom 3 veckor!

 

Nu när jag är hemma så ska jag snabbt fixa disken, sen sätter jag mig och sten pluggar! Har ett SO arbete som ska vara inlämnat imorgon (tror jag), så det ska jag fixa först, sen måste jag göra 30 matte uppgifter innan jag är klar. Men först måste jag äta, hungrig som fan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur sätter du ditt dina headers ? jag är nybörjare & älskar din blogg. läser den typ varje dag ! ♥ meeeen snäääälla tacksam för svar ! ! ! ;))

2011-05-12 @ 20:00:24
Postat av: cassandra

skit fin :)

2011-05-12 @ 21:06:04
Postat av: den arga tjejen !

asså jag har försökt skriva en kommentar med en fråga i i typ ett år & du svarar inteeeeeeeee !

asså jag tycker du är sööööööt fiin & coool yehh meeeen jag blir så jävla arg !



KAN DU SVARA PÅ KOMMENTARER ?

2011-05-13 @ 14:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0