slide show

Mer shopping + plugg!

Fick med mig detta hem efter skolan.

 

- Tyg skor från H&M / 129 kr.

- 2 färgade toppar från Ginatricot / 59 kr styck.

 

Det spöregnar och åskar utanför mig. Dock så lyser solen då och då ibland, ritkigt konstigt väder.. Ni har väl hört om askan som närmar sig Sverige? Den kommer vi kunna se ikväll eller imorgon. Fan vad detta suger, tänk om vårat flyg till Turkiet ställs in? Pallar ju inte vänta längre, vill dit nu!

 

Inget vi kan göra åt saken iallafall. Har riktigt mycket plugg nu så måste sätta mig i ungefär 2 timmar och göra klart lite saker. Måste läsa ut boken som jag visade er för några dagar sedan, måste skriva den där bokresencionen imorgon. Sen har jag ett Hemkunskaps prov som jag måste lämna in på torsdag, dock kan jag bara få G på det eftersom jag gör det hemma. Bättre än ingenting iallafall! Nu måste jag få någonting gjort!

 

Hör av mig senare!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Dom topparna är snygga :)

2011-05-24 @ 18:40:52
URL: http://olesenstjej.blogg.se/
Postat av: mikaela

snyggt :)

2011-05-24 @ 19:12:06
URL: http://mikaelajohanson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fanns det svarta sånna tygskor?

2011-05-24 @ 20:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0