slide show

Matematik

Hello!

Sitter i datorsalen och har matte. Min vän Hamza håller mig sällskap. Vi klickar runt lite och lyssnar på musik, skapligt häligt! Denna lektion slutar ganska snart tror jag, om typ 10 minuter och efter det har jag SO sen slutar jag.

Efter skolan ska jag hem och duscha och fixa mig osv. Nina ska ner till stan och fika med sin mamma så jag är själv hemma i några timmar. Senare mot kvällen ska jag och Nina hyra film och titta på den hemma hos henne med några andra. Blir nog dunder mysigt. :)

Nu ska jag röra mig mot skåpet och hämta chokladen.. Sen ska jag in på lektion. Hörs när jag kommer hem, efter skolan. Puss!

Kommentarer
Postat av: J A R I N A » foto

Svar: Tack snälla! Vad kul att du gillar min blogg. Kram! :)

2011-05-20 @ 13:35:32
URL: http://jarinafoto.blogg.se/
Postat av: p h o t o g r a p h y b y siri

du är otroligt vacker!! fin blogg :)

2011-05-20 @ 17:43:18
URL: http://shal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0