slide show

Köper bikini senare


Denna bikini skulle inte sitta fel.

Sitter i skolans datorsal och jobbar med SO. Letar efter bilder från Egyptiska Revolutionen eftersom jag glömt mina SO böcker hemma. Tio över 11 så ska vi ner och äta lunch, det blir stekt fisk, potatis och kall sås. Gott! Därefter så har vi idrott, får se vad vi får göra idag. Har hur mycket träningsverk som helst, kan knappt sätta mig normalt. Speciellt i benen och ryggen.

Efter skolan tror jag, så drar jag ner till stan snabbt och kollar på någon snygg bikini. Bikinin över är jag helt kär i, så vi får se om det inte blir den.

Kommentarer
Postat av: Lotta

H&M har ju fått in massor med fina bikinisar :)

2011-05-11 @ 18:52:09
URL: http://olesenstjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0