slide show

fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv.

Jag och Nina tidigare.

 

Påtal om min bikini överdel: Den är köpt inne på New Yerker för 129 kronor. Den finns i färgerna ljusblå, rosa och vit. Har för mig att det ska finnas i svart också! Ninas bikini däremot är från H&M:s hemsida som man kan klicka hem för 129 kronor, just so you know!

 

För övrigt så ligger jag i Ninas säng med henne och en massa chips och dricka. Tror vi sätter på en film senare om vi inte går och lägger oss. Ska upp tidigt imorgon sen beger vi oss till Stadium arena och har friidrott med klassen.

 

Efter skolan imorgon, klockan 4, så ska jag och Nina fika med våra föräldrar inne i stan. Vi ska bland annat snacka om Turkiet resan och så vidare.


Kommentarer
Postat av: emelie

visa närbild på din navelpiercing?:)

2011-05-10 @ 07:17:16
Postat av: hannah

så jääävla snygga kroppar!

2011-05-10 @ 15:24:34
Postat av: sanna -saos.blogg.se

Halkade inte på din blogg och ville bara säga vilken fin blogg du har! :)

2011-05-10 @ 19:56:20
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: amanda

asså jag måste bara få säga att jag älskar din blogg.

har läst den ett bra jävla tag,

och den är verkligen grym.

du får aldrig sluta blogga!

och du är så jävla fin!

som sagt,sluta aldrig blogga för då vet jag inte vad jag gör!

2011-05-10 @ 20:24:11
URL: http://aamandallundgren.blogg.se/
Postat av: Lotta

Shit va bruna ni är :)

2011-05-10 @ 20:25:16
URL: http://olesenstjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0