slide show

Bild från skolan

Jag i skolan idag.

 

Kom hem för ett tag sedan. Har just precis ätit och suttit och tagit det lugnt med datorn. Ska strax fixa disken jätte snabbt sen gör jag mig redo för att lägga mig i sängen. Sätter på en film eller något innan jag sover också. Har sovmorgon imorgon så det är bara lugnt!

 

Idag har jag nog förövrigt gått ner i vikt.. Har gått runt hela Norrköping, varit på alla ställen som finns typ. Sen jag slutade skolan (kvart över 3) så har jag och Nina gått runt, runt och runt överallt!

 

Hade nog bara det att säga. Imorgon ska vi till badhuset med klassen, men jag ska nog inte delta. Hostar något förjävligt och snorar som aldrig förr. Men följer dock med dit och är närvarande. Går och fixar det jag har att göra nu, så ni får sova gott inatt. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0