slide show

30+ och klarblå himmel!

Jag idag! Råkade bränna mig med en limpistol på armen innan.. Klant.

 

Det är extremt varmt ute idag. Över 30 plus grader i solen och klarblå himmel! Det gillas starkt!

 

Kom hem för en liten stund sedan. Hängde ett tag i stan med några efter skolan, sen drog jag hem. Har gjort en stor skål frukt sallad och blandat iskall hallon dricka, med isbitar i, precis som jag vill ha det!

 

Cillade på våran balgong förut, och fyfan vad varmt det är ute! Imorgon är det första juni och dessutom första dagen på sommaren! Imorgon är det förresten sista dagen i skolan också, för den här veckan iallafall, sen är vi lediga tills på tisdag eftersom det är Sveriges nationaldag på måndag. Det blir som ett litet lov på 5 dagar, skönt!

 

Lovade ju att lägga upp lite bilder från igår också, ska göra det om ett litet tag!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Va söt du är! :)

2011-05-31 @ 17:53:31
URL: http://olesenstjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0