slide show

08-05-11

En bild på mig från igår.

 

Hej på er. Vaknade för en halvtimme sedan och är dock fortfarande jättetrött.. Ville inte sova bort heka dagen direkt men klockan är redan 2. Har inte kollat ut genom fönstret än, hoppas det är soligt iallafall!

 

Det är ju söndag idag, då har man inte så mycket att göra. Så, jag ska duscha snart, sen fixa mig lugnt och så vidare, sen drar jag till Nina och pluggar ett tag eller något. Imorgon har vi ju hemstudie dagen så vi ska plugga idag istället för imorgon typ.

 

Men nu ska jag fixa frukost. Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: yeah.

varför accepterar du inte folk på facebook? :) du som ydligen älskar dina läsare, grow up!

2011-05-08 @ 18:35:08
URL: http://a1212.com
Postat av: cornelia ;d

snyggingen själv. ;)

2011-05-08 @ 22:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0