slide show

VAFAN ÄR DET HÄR FÖR SKIT?!

Utanför mig just nu. Jag hatar det här. Snö är det värsta jag vet.

 

Nu när man vaknar på morgonen och kollar sin facebook så ser man statusar där det står: "nej snö, allt hade gått bort, varför kommer det snö igen" osv. Jag var bara tvungen att kolla ut genom fönstret då alltså. Och vad ser jag? Jo, 15 nya cm hög snö. Fan vad arg jag blir. Hade redan börjat ha på mig vår jacka och solglasögon och nu kommer det snö igen?! Alltså nej, nu får våren komma tycker jag. Det är ju mars månad?

 

Iallafall, vaknade klockan 6 imorse för att hinna med lite extra plugg och äta en rejäl frukost. Ska gå till spårvagnen om en stund fast först måste jag borsta tänderna och packa ner lite saker i väskan. Efter skolan drar jag och Nina till hennes place och fixar lite grejer sen mot kvällen fixar vi oss inför Ektorp och därefter träffar vi några härliga brudar.

 

Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: E M I A M

Så jobbigt med snön eller hur! :O

2011-03-18 @ 12:15:24
URL: http://emiam.blogg.se/
Postat av: © sarastille

sv; tack detsamma :) visst, säg till när du lagt till mig :)

2011-03-18 @ 16:22:57
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0