slide show

Frågestunds svaren!

Är det jobbigt att blogga eller tycker du att det alltid är lika kul?

Svar: Bra fråga faktiskt.. Vissa dagar då man inte har någonting att skriva om alls så är det ganska jobbigt att bara komma på något. Men dagar då det händer saker så är det bara roligt att få dela med sig av det och skriva några inlägg!


Tycker du det är jobbigt att vara kort?

Svar: Haha riktigt konstig fråga. Klart det är jobbigt, eller jobbigt och jobbigt. Det är ganska irriterande bara eftersom jag fyller 16 år i sommar och jag är knappt 1.60. Önskar att jag vore 5 cm längre åtminstone!


Skulle du kunna tänka dig att vara tillsammans med någon kortare än dig?

Svar: Det måste jag svara nej på! Jag är tillräckligt kort och det skulle bara se helt fel ut med en kille som var ÄNNU kortare.. :o


Är du oskuld?

Svar: Nej, jag är inte oskuld längre.


Kan du inte lägga ut en modell bild/vanlig bild på dig som du är riktigt nöjd med?

Svar: Jovisst kan jag det, fast just nu har jag riktigt dåligt med bra bilder, men den här är jag väl ganska nöjd med. Tog den då jag just hade färgat håret brunt.



Hur många unika besökare har du per dag?

Svar: Jag har fått fler besökare den senaste tiden och siffran ligger nu uppe på ungefär 450-500 unika besökare per dag.


I vilket program regigerar du dina bilder?

Svar
: Jag redigerar mina bilder först i Neat Image (går att ladda ner gratis på nätet.) Det är till för att ta bort brus från en bild, ni vet såna där vita prickar så att den ser bättre och snyggare ut. Sen ändrar jag ljus och så vidare i Photoshop CS5!


Ska du till Umeå i sommar, isåfall när?

Svar
: Ja! Jag hade faktiskt tänkt att åka upp dit i början av sommaren, då vi precis får sommarlov ungefär. Inget är ännu bestämt men jag har pratat med mamma om det och hon tycker att det är OK. Så vi får se lite längre fram och se hur det blir!


Har du gjort din blogg design, och gör du till andra?

Svar
: Ja, det är bara jag som fixar min header och design. Tyvärr så har jag inte tid att fixa åt andra, men ifall jag skulle göra det så skulle jag ta betalt eftersom det är många som frågar mig och jag nästan alltid säger nej. Har som sagt ingen tid åt att fixa åt andra, fixar dock bara till Nina, Wilma och dom närmaste.


Gillar du att rita?

Svar
: Ja det gör jag faktiskt, gillar att vara kreativ och nogrann. Gick på rit skola när jag var mindre och på så sett har jag lärt mig att rita också. Fast nu har mitt intresse fastnat för foto.


Hur är du som person när du träffar nya människor, blyg..?

Svar
: Jag vet faktiskt inte riktigt. Jag är inte så blyg av mig iallfall, jag är nyfiken och pratar på liksom, men däremot om det är en kille så får jag inte ut ett ända ord, haha!


Vill du bli en känd bloggerska?

Svar
: Ja det vill jag faktiskt, men jag vill inte direkt ha "bloggen som ett jobb" utan bara mer bli igenkänd på stan till exempel och käna pengar på bloggen! Det skulle nog vara riktigt häftigt! Men som sagt, inte lika stor som Kissie!


Vart har du köpt din kamera och hur mycket kostade den?

Svar
: Jag köpte min kamera för snart 1 år sedan om jag minns rätt. Köpet den på MediaMarkt och den gick på 5500 kr tror jag, med alla tillbehören, det vill säga: minneskort, kamera väska och kameran!


Vad heter du på BDB? (bilddagboken)

Svar
: Haha, vad roligt att den frågan kom upp. Jag raderade faktiskt min BDB användare för några veckor sedan men bestämde mig snabbt igen att jag skulle göra en ny och bättre. Nu heter jag "ksusha" på BDB. Bara att lägga till mig som vän!


Hur gör du så att dina bilder får en "rund kant"?

Svar
: Jag tänkte faktiskt visa det i ett steg-för-steg inlägg någon gång här framöver, kan lova er att det är super enkelt! Men som sagt, visar er det någon gång för det är helt omöjligt att förklara.


Har du piercing någonstans?

Svar: Ja det har jag. Jag har piercing i naveln som jag tog på våren 2010. Tror nog att många av dom som läst min blogg länge minns det. Här kommer iallafall en bild på det.

                       

Vad är din favorit affär?

Svar
: Jag har många affärer som jag väldigt mycket tycker om, men dom bästa är Zara, Gina Tricot, H&M, Scorett och Bikbok!


Vad är din favorit mat?

Svar
: Fan vilken svår fråga, finns ju så mycket gott! Det godaste jag vet är iallfall vatten melon, det räknas väl som mat va..? Sushi är också för gott! Sen är lassagne och pizza alldeles för mums!


Vem kan du snacka med allt om?

Svar
: Jag pratar alltid med Nina när det har hänt någonting eller om jag tycker och tänker på någonting. Vi pratar alltid innan vi går och lägger oss, vad det än är om.


Vad är den största grejen du vill göra innan du dör?

Svar
: Mitt mål har alltid varit att flyga luftballong, och det ska jag banne mig göra inna jag dör! Sen så ska jag släppa en enkrona från Eiffeltornet och hoppa fallskärm!


Varför går du i 8:an när du är 95:a?

Svar
: Jag får den frågan ganska ofta och nu tänker jag svara på den igen. Jag flyttade till Sverige från Ryssland när jag var 7 år och det är då man ska börja i 1:an egentligen men jag var tvungen att lära mig svenska först. När jag lärt mig svenska bra så var jag 8 år och började i 1:an då istället. Det är därför jag är 15 år och går i 8:an. Jag har alltså INTE gått om någon klass, för det är vad många tror.


Bråkar du och Nina ofta?

Svar
: Vi bråkar aldrig egentligen, bara små tjaffsar då och då men det är liksom inget bråk. Vi bråkade iförsig här om dagen men det löste sig ändå, vi är för tighta.


Är du nöjd med ditt utseende?

Svar: Ja det är jag. Jag kan inte säga att jag är ful, för det vet jag själv att jag inte är, men jag kan inte säga att jag är så jätte fin heller, för det finns dom som verkligen är snygga! Avis.. Sen finns det ju dom som älskar sitt utseende så mycket så att det blir fult som fan, som dom här tjejerna här nedanför till exempel. Det är därför jag också är nöjd med mitt utseende, för jag slipper se ut som dom!

Nästan patetiskt.

Sådär! Då var frågestunden avkladad för denna gång och svaren har ni alltså här! Hoppas dom flesta fick svar på sina frågor, även om jag inte svarade på alla utan valde ut dom bästa. Ni får se till att ställa ännu bättre frågor till nästa gång! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

när (vilket sammanhang, fest?) hade du sex och med vem?! du har ju inte haft någon pojkvän...?!

2011-03-14 @ 23:57:26
Postat av: Anonym

Vem har du haft sex med isåfall? o Nina säger också att hon har tappat sin oskuld och så snabbt blev hon tillsammans med Niko ? patetiska idioter är ni ! har hört att ni har gått till ungdomsmottagningen ;) ?



btw: jag tror ja vet vem det är du har haft sex med gumman ;)

2011-03-15 @ 09:13:21
Postat av: Anonym

till dom där uppe: hon behöver väl inte låta hela världen veta vem hon haft sex med? fan ska ni bry er för. snackar avundsjuka där alltså hahaha shieeet.



ta ingen skit ksenia, du är lovely! puss

2011-03-15 @ 17:16:39
URL: http://aarmamakas.blogg.se/
Postat av: sara'

HAHA , fan va kul , du & Nina är så tighta att ni förlorar typ eran oskuld samtidigt , det är gulligt på ett konstigt sätt haha !

2011-03-15 @ 21:39:28
Postat av: denise

du svarar inte så ofta på våra frågor längre? hann tyvärr inte kika in till din blogg via frågestunden. men hoppas du kan svara på dom här frågorna ändå, t.ex dagens frågor. dagens fråga.



Nopprar du dina ögonbryn själv, eller går du till någon som får det fixat?

Du och Nina delar ju garderob, men ni bor ju inte tillsammans. Hur går det till?

Vilken plattång använder du?

Varför svarar du inte på läsares frågor?

2011-03-15 @ 21:48:42
Postat av: Anonym

När blev du av med oskulden?

2011-03-16 @ 15:17:29
Postat av: emma

vem har du haft sex med?

2011-03-16 @ 16:41:54
Postat av: Conny

Att du inte accepterar min seriösa fråga visar bara mer på hur omogen du är. Snälla förklara hur du tänker när du svarar att Längd tar över Kärleken?

2011-03-16 @ 18:26:43
Postat av: Anonym

hahaha måste du o nina göra allt tisammans? frågestunder,30 dagar,FÖRLORA OSKULDEN mm hahah va lite självständig va xD

2011-03-16 @ 19:59:37
Postat av: frimodig

men vad fan har ni för problem, låt tjejen vara! om hon nt vill svara så måste hon ju inte det? Jävligt patetiskt att ni inte har ngt annat för er..

2011-03-19 @ 18:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0