slide show

Två bilder från helgen

Vänster - tagen igår innan vi skulle på födelsedagsfest. Höger - bara en bild jag tog i skolan i fredags.

Fick en kommentar för några dagar sen där det stog typ "tar du med dig din kamera till skolan" eller något liknande. Och svaret är nej, jag tar inte med min kamera till skolan. Det sker bara när vi har skolavslutning på sommaren, annars aldrig. Jag tar mina bilder med mobilen i skolan.

För övrigt.. Nu ska jag gå och lägga mig snart, skola imorgon ju. Tänkte bara fixa lite te innan jag går och lägger mig. När jag lagt mig i sängen så tänkte jag bara skriva en sida i min Like book. Har en riktigt viktig sak som jag måste fylla på i boken.

Nu säger jag godnatt iallafall! Vi får höras imorgon. Kanske slänger in ett inlägg innan jag drar mig till skolan på morgonen.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Bilden till höger va jättefin! :D

2011-03-14 @ 15:58:33
URL: http://olesenstjej.blogg.se/
Postat av: Anonym

när kommer svaren från frågestunden?

2011-03-14 @ 19:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0