slide show

P.L.U.G.G.A

Nu tar jag tag i detta!

 

Åh.. Har så mycket att göra tills imorgon (?!) Det är nästan sjukt. Vi kanske har 10 olika saker vi ska göra bara den här veckan. Tills imorgon så ska jag ha pluggat på en tankekarta om Islam. Sen ska jag redovisa en TV serie på engelska. Min engelska är ju inte sådär skit bra, men vi får väl se hur det går helt enkelt. Är inte ens klar med den uppgiften, hur fan ska jag klara detta?

Sen till på fredag har jag 25 engelska glosor jag ska träna på. På svenskan så ska jag skriva en novell som ska vara inlämnad nästa fredag, men jag har knappt börjat. Och det jag absolut inte har börjat med som dock ska in nästa månad är en uppsats om språk historia, förstår inte ens vad det är vi ska göra..

 

Ett stort lycka till till mig liksom. Nej nu sätter jag mig och rå pluggar, ha det bäst! Hörs lite senare.


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Jag undrar om du kan visa hur du gjorde bildden på din header?

2011-03-08 @ 19:04:13
Postat av: vjosa

älskar din header! kan du visa på ett ungefär hur du gör? :*

2011-03-08 @ 19:46:46
URL: http://vjjosa.blogg.se/
Postat av: Emma Louise

Haha precis som de andra undrar jag hur du gjorde din header? Liksom "skuggade" in de andra två.

Puss <3

2011-03-08 @ 19:57:38
URL: http://shineandsmile.blogg.se/
Postat av: Emma Louise

Sv: Haha okej. men säg gärna till om du bestämmer dig för att visa! :)

2011-03-08 @ 20:15:14
URL: http://shineandsmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0