slide show

Onsdag

Hej!

Just nu sitter jag i skolans datasal och jobbar med en novell som egentligen skulle in idag, det är sista dagen idag, och jag är inte ens halv vägs klar.. Idag slutar jag iallafall klockan 3, efter denna lektion. Ska hem direkt och städa mitt rum, lyckas aldrig hålla det rent längre än en vecka. Sen ska jag ta lite bilder på dagens Ksenia som jag bjuder er på senare.

Senare mot kvällen, vid klockan 8 så ska jag åka ner till Resecentrum och hämta upp en gammal kompis från Umeå som jag inte sett på kanske 3 år eller mer. Sofia heter hon. Ska vara med henne ett tag tills hennes vän kommer som hon ska bo hos här i några dagar. 

Men nu ska jag fortsätta jobba så jag inte ligger efter med det här. Hörs senare när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Fotografolivaiolsson

Besök gärna min fotoblogg.

2011-03-16 @ 17:23:28
URL: http://oliviasphotolife.blogg.se/
Postat av: Nina ♥

Ska hon, din kompis från Umeå sova hos dig och följa med dig till skolan imorgon eller? :)

2011-03-16 @ 19:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0