slide show

Ny matta - check!

Äntligen har jag fått en ny matta i mitt rum!

 

Ljus blå/turkos, precis så som jag ville ha den!

 

Jag och mamma har letat som galningar efter en matta till mitt rum. Vi köpte först en som såg ungefär likadan ut fast den var för stor och kändes som kartong så vi lämnade tillbaka den. Så när jag kom hem såg jag att mattan hade kommit. Den är så snygg och passar perfekt i mitt rum. Älskar såna här mattor, som liksom sticker ut.

 

Nu tänkte jag gå och lägga mig. Börjar redan 8.10 imorgon. Och juste! Svaren från frågestunden kommer upp i ett tidsinställt inlägg inom kort! Håll utkik!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

kan inte du lägga upp ett inlägg och visa hur du redigerar dina bilder? asså visa i bilder eller en video.

2011-03-15 @ 16:28:23
URL: http://mikaelajohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0