slide show

New photo

Såhär ser jag ut idag.

 

Sitter hemma och dunkar lite musik, taggar som fan inför Royal! Iallafall, har precis ätit lite, var dö hungrig när jag kom hem så det passade perfekt.

 

Gjorde aldrig omprovet idag som jag egentligen skulle göra. Min SO lärare var tydligen på möte och jag orkade inte vänta, så jag gick hem istället.

 

Har fotograferat lite bilder till min nya header som jag tänkte börja med snart, blir snabbt trött på mina andra och vill göra en ny nu. Har inga ideér dock, så får väl sitta och fixa lite till jag är nöjd.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ksenia, tycker inte du att du HELT OCH HÅLLET glömt dendär 30 dagars saken ? + du sa att det skulle komma upp ett videoklipp på dig o nina när ni blev intervjuade om det där om facerapes på facebook ? :o

2011-03-30 @ 19:40:47
Postat av: mikaela

Vart har du köpt tröjan som du har på bilden? :)

2011-03-30 @ 20:10:57
URL: http://mikaelajohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0