slide show

Me and my self

Jag idag, tänkte köra på mjukis hela veckan nu, bara mysigt!

Nu är jag som sagt hemma från skolan, härligt värre. Vädret suger och jag har fortfarande utegångsförbud, så man kan ju inte riktigt hitta på någonting. Även om jag fått gå ut så skulle jag stanna hemma, vädret gör mig verkligen skit irriterad.. Vill ju ha vår nu.

Nu när jag är hemma så tänkte jag bara lägga mig ner en stund och sova en timme eller två. Därefter så sätter jag mig och pluggar till mitt omprov som jag har imorgon, och efter det så ska jag träna på en dans som jag och en klasskompis ska visa upp nästa vecka. Vi gör den alltså på idrotten och har bara en lektion kvar att träna, så jag kör lite hemma också.

Hörs lite senare då, är verkligen inte pigg alls, måste vila lite. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför fick du utegångsförbud? Hade inte du köpt biljett till Royal?

2011-03-29 @ 16:13:07
Postat av: s

kan du inte be någon kompis filma på dig när du dansar sen? :D

2011-03-29 @ 16:33:36
Postat av: tina

alltid lika fin!

2011-03-29 @ 17:06:19
URL: http://kristinacicak.blogg.se/
Postat av: malin

Grymt fin blogg! :)

2011-03-29 @ 17:35:12
URL: http://maaliinjohansson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0