slide show

Keep on dancin' till the world ends.

Jag och söta Fanny just nu!

 

Hej! Just nu är jag, Nina, Fanny, Elvira och Johanna hemma hos Johanna. Vi håller på och fixar oss inför kvällen, kommer bli awesome! Vi ska ju alltså till Ektorp och ha det bäst. Hoppas vi träffar några vi känner också.

 

Men nu hinner jag inte skriva mer, ska vara social med dom jag är med och sedan vid klockan 7 drar vi mot stan! Hörs senare, eller förresten, jag sover över här ikväll, så vi hörs väl imorgon antar jag. Puss!


Kommentarer
Postat av: FowZie - Felicia Aulén

FowZie är tillbaks på blogg.se igen!

Skönt att spela på hemmaplan!

2011-03-19 @ 02:16:57
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0