slide show

I'm alive!

Jag är vaken! Fan, glömde slänga in ett inlägg vid 3 tiden, men nu är det ännu bättre. Klockan är snart 5 på morgonen och jag är fortfarande vaken, har ju varit vaken hela natten nu.

Mina ögon är helt ruttna av trötthet och stängs igen lite då och då, men nej, jag ska klara det här!

Men ville som sagt bara visa att jag fortfarande lever liksom. Ska alldeles strac gå och ta en dusch och sedan blir
det att börja fixa sig till skolan.. Jag och Nina kommer i och för sig ses lite tidigare i stan. Men vi hörs i skolan ifall jag får tillgång till någon dator, annars hörs vi när vi hörs.

Pussar!

Kommentarer
Postat av: nina vidinlic

våra ögon kan ryttna tillsammans.

ooh gud vad jag älskar dig babe!

2011-03-07 @ 05:15:25
URL: http://ninaandreaa.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack så mycket! :)

detsamma, har lagt til dig! :)

lägg till mig med!

2011-03-07 @ 06:23:39
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0