slide show

I ♥ NY

Bild från igår kväll.

 

Nu är jag hemma från skolan. Sjukt glad eftersom vädret är så härligt, typ 12 plus ute. För övrigt är jag dö trött så ska bara vila en stund med en film, får bli "The 41 year old virgin who knocked up sarah marshall and felt superbad about it". Hoppas på att den är bra!

 

Då jag sett filmen ska jag ta tag i SO:n. Har verkligen jätte mycket att ta igen och göra det jag inte gjort helt enkelt. Får se hur det går, men det ska jag nog klara av. Får ta lite i taget.

 

Hörs lite senare!


Kommentarer
Postat av: Emma [foto & vardag]

sv: jag följer dig oxå nu! ;)

och föresten, ÄLSKAR ditt hår! så otroligt fint,och du är otroligt fin! :)

2011-03-24 @ 19:12:38
URL: http://fotoavemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart har du köpt halsbandet? :)

2011-03-25 @ 22:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0