slide show

Hemma hos Johanna

Godmorgon, typ.

Befinner mig fortfarande hos Johanna med dom andra, fast Nina är dock inte här. Alla här håller smått på och fixa sig, och tar lite mat från kylen. När vi är klara så går vi till spårvagnen och åker upp till Nina och lämnar hennes väska som väger 1 ton. Hon ska ha familj fest eller något sådant vid klockan 5, så vi ska bara lämna väskan.

Ikväll tror jag att jag fortfarande är med brudarna, vi ska hitta på någonting i guess. Och Bellen hälsar er alla! Jätte söt tjej.

Tillägg: Jag försöker uppdatera så mycket jag kan då jag har tillgång till en dator. Statestiken sjunker som fasen, men jag kommer med roligare inlägg då jag har kommit hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0