slide show

Folk som leker med andra

Jag är den lila texten på båda rutorna och svart vita msn bilden.

Printade bilden vid halv 11 typ, så det var en stund sedan nu. Ville bara lägga upp det här och visa vilket äckligt och omoget folk det verkligen finns här. Personen har alltså en massa massa bilder på sin dator som han/hon har sparat från min blogg och nu använder han/hon bilderna som sin profil bild på msn. Och nu "hotade" personen mig med att om jag inte visade mig i webcam så skulle han/hon sprida olika bilder och filmer på mig.

Dock så har jag ju inga privata bilder eller filmer som jag har lagt upp på bloggen så det gör ju inte mig något, men att ta mina bilder och sedan hota mig med något sådant..? Det är så patetiskt och lågt liksom. Varför slösa bort sin livstid på något sånthär när man ändå inte tjänar något på det? Fan vad onödigt.

Sen var det en annan tjej som tydligen heter "Madde Lind" på sin facebook hade mina och Ninas bilder på sin facebook och låtsades vara "någon gav oss". Funderar faktiskt på att anmäla dom här sjuka människorna, för det är ju olagligt det här. Vad tycker ni att jag ska göra?

Kommentarer
Postat av: nina vidinlic

jag har iallafalla redan gjort det. ;)

2011-03-11 @ 03:22:26
URL: http://ninaandreaa.blogg.se/
Postat av: sofia

jag tycker du ska anmäla!

Det är bara dumt att göra de dom gör!

2011-03-11 @ 14:01:14
URL: http://soffsa.blogg.se/
Postat av: Kille från Norrköping

Jag tycker du ska anmäla! Det är olagligt att "vara någon annan" eller vad man ska säga. Stå på dig själv! Synd att inte IP-nr sparas på msn... För då kan man anmäla den personen oxå =)



Grääjt blogg annars! :D Gilla mycket!

Och du ser riktigt bra ut =)

2011-03-11 @ 14:25:03
Postat av: tina

du ska lätt anmäla!!!

2011-03-11 @ 16:39:08
Postat av: lajla

haha det är säkert någon från min skola som har gjort den i och med att den nästan bara har vänner från min skola.

om du anmäler personen tre gånger tror jag att dom tar bort kontot :)

2011-03-11 @ 19:22:31
URL: http://laajlaas.blogg.se/
Postat av: Zizi

Tycker att du ska anmäla dom :)

''they have no life''

2011-03-12 @ 09:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0