slide show

Chai Latte

Dagens slapp dryck.

 

Då jag och Nina var på stan för andra gången, på kvällen så började det regna helt plötsligt.. Hur solit det än var i början av dagen. Men vi visste inte vart vi skulle ta vägen så vi satte oss inne på Wayne's Coffee och köpte en Ice Chai Latte och satt och pratade om livet, typ vad vi ska göra när vi blir äldre. Samtidigt så planerade vi lite hur vårat hem skulle se ut, eftersom vi ska flytta ihop. ;)

 

Mysigt det är att bara sitta och prata med något och dricka.

 

Tänkte bara berätta lite om imorgon också. Det är ju skolan som gäller först och främst, som vanligt.. Har hemkunskap första passet, och det är 2 timmar långt. Som tur är så åker några från skolan till Romme imorgon och åker skidor och då ska min hemkunskapslärare följa med, så jag har håltimme då. Härligt med 2 timmar extra sovmorgon! Börjar alltså klockan 10.25.

 

Efter skolan så ska jag försöka att gå till vårdcentralen och eftersom jag hatar sjukhus och så vidare så ska Nina följa med mig, ifall hon kan just då. Har en grej bakom örat som jag är riktigt orolig för, det är som en liten bula som gör ont om man trycker på den. Så jag tänkte gå dit och kolla upp vad det är för något.

 

Var väl inte mer än så, talar bara om det för er så ni inte tror att jag försvunnit någonstans ifall jag inte uppdaterar på länge. Nu ska jag fylla badkaret och ta mig ett bad. Eller vi får se om jag orkar.. Och glöm nu inte frågestunden som jag la upp igår, behöver fler bättre frågor av er sötnosar! Frågestunden hittar ni HÄR!


Kommentarer
Postat av: lindshe-tävling pågår!-

fett gott! ;D

2011-03-10 @ 08:45:02
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är troligen en finne du har bakom örat. :)

2011-03-10 @ 10:27:37
Postat av: arma

känner igen mig med de där bula bakom örat, har också haft en som gör ont när man trycker på den. men den har försvunnit. =)

2011-03-10 @ 11:54:06
URL: http://aarmamakas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0