slide show

Brillz

Tre bilder jag tog för någon vecka sedan.

Sitter hemma och inte gör någonting. Har utegångsförbud för dom som inte vet, fast har fortfarandre fått några kommentarer från folk som undrar varför jag har det. La upp en status på Facebook, så det är nog därifrån dom flesta vet. Jag har iallafall utegångsförbud och jag orkar inte ta upp varför här i bloggen.

Skulle egentligen vara med en massa skönt folk ikväll och imorgon men dom får roa sig utan mig. Har ju ingenting att göra idag alltså, får väl gå ner till Ica senare och köpa lite gott så jag kan mysa med en film (om jag ens får gå till affären.)

Vi får se vad som händer ikväll helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Emma

hur fixar du den här bilder? <3

2011-11-03 @ 17:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0