slide show

Blue jacket

Jag tidigare idag, eller snarare igår.

Måste bara tala om detta för er. Jag kan inte sova! Har vridit och vänt på mig sen klockan 11. Vet inte riktigt vad det är som gör att jag fortfarande är uppe. Jag orkade inte försöka somna längre så jag drog upp datorn lite. Är så fruktansvärt hungrig också, har bara ätit en apelsin sen jag kom hem, och inte några makaroner som jag egentligen skulle göra.. Så det får vl bli att gå upp ur sängen strax och göra en macka eller två.

Tror nog att jag bestämmer mig för att vara vaken hela natten. Ifall jag går och lägger mig nu så kommer jag aldrig komma upp på morgonen och då kommer jag bara försova mig och sedan stressa. Så jag tror nog jag är vaken nu tills klockan 4-5 och börjar duscha då också. Då kan jag fixa mig i lugn och ro, välja rätt kläder i den tid jag behöver så jag känner mig bekväm på dagen, sminka mig och så vidare, UTAN STRESS!

Slänger upp ett inlägg senare och meddelar er om jag fortfarande är vaken då, vid 3-4 tiden ungefär. Nu blir det att ladda ner någon film och hålla sig vaken. Puss!

Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

vi följer varann redan?

2011-03-07 @ 01:36:53
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: hanna

kan inte du göra en videoblogg hur du sminkar dig?:)

2011-03-07 @ 08:45:31
Postat av: kamilla

vart köpte du din jacka den är verkligen jätte fin

2011-03-07 @ 16:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0