slide show

Ut med bilen

Maten vi åt igår, hur gott som helst!

 

Igår åt vi på hotellet, det var buffé och allt var så sjukt gott. Det bjöts på Belly dancing, turkisk dans, dom tog upp några som fick dansa med dom, det bjöds på allt möjligt helt enkelt.

 

Vi vaknade för ungefär en timme sedan och har precis bytt om till bikini och ska snart gå ner till alla andra. Dom andra ligger vid poolen skulle jag tro. Idag ska vi iallafall åka till ett ställe med en bil vi har hyrt. Vet inte vad stället heter men det ska vara jätte fint där och vi ska typ sitta vid några bord ue i vattnet och äta. Kommer egentligen inte ihåg vad dom sa om det men jag skulle tro att det var något åt det hållet. Kommer komma hem senare ikväll så skriver mer då!

 

Ville också bara säga att min kamera är sönder, objektivet går inte att skruva på. Så, ni kommer inte få några bilder i bra kvaliet tills vi kommer hem. När vi kommer tillbaka till Norrköping så ska jag lämna in den på lagning för det kommer upp en text där det står: "Fel. Tryck på avtryckaren igen." men ändå så går det inte. Måste nog köpa ett nytt objektiv också.. Får panik liksom.


Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh då kan du ju inte knäppa mer bilder med din systemkamera :( då får vi ju inte se :(

2011-06-23 @ 13:50:55
Postat av: Anonym

så fick jag också, lämnade in den och dom sa att det var bländaren

2011-06-23 @ 16:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0