slide show

Random bild

Tog bara en random bild på några flaggor.

 

Ville bara slänga upp ett sista inlägg och säga att jag tar bloggen åt sidan i några dagar. Vill bara ha lugn och ro och njuta av denna resa, som jag sa tidigare. När vi kommer hem till Norrköping igen så hör jag av mig direkt. Plus, min kamera är sönder så det är nog ingen idé alls att jag bloggar, för det kommer bara bli tråkiga inlägg utan bilder.

 

Som sagt. När vi kommit hem så talar jag om det för er och bloggar som vanligt. Kommer visa allt jag har köpt också, som många av er vill att jag ska göra.

 

Vi hörs i Sverige igen. Önskar att ni har det bra och är friska. Ta hand om er, puss!


Kommentarer
Postat av: lääkshuue

äntligen

2011-06-27 @ 14:58:55
Postat av: anna.

har nina tagit bort sin blogg? :O:O:O

2011-06-27 @ 16:57:52
Postat av: Anonym

Ksenia varför ska du inte blogga mer tänker inte du på oss som älskar din blogg och går in på den före facebook före hotmail före allt snälla stäng inte av din blogg för några idioter och du sa ju att vi inte tar åt oss då sa <3 <3 <3

2011-06-27 @ 20:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0