slide show

Nu är vi framme!

Vårat hotell, fotot är taget alldeles nyligen, vi är framme!

 

Nu har vi äntligen kommit fram till Alanya, till vårat hotell, Caligo Apart. Ninas föräldrar har precis gått och lagt sig. Jag och Nina hade tänkt att ta ett kvälls dopp i poolen men vi vågar inte fråga ifall man får, och så fort vi sätter våran fot närmare stranden så kommer alla turkar.. Så vi väntar nog tills imorgon då vi alla ska bada!

 

Just nu sitter jag och Nina i min säng och bloggar, båda två. Det är något upprop här i Alanya också, det har typ pågått i 10 minuter, samtidigt så skriker en fågel då och då, haha. Vi har riktigt snygga grannar också!

 

Vi kommer vara uppe inatt och.. inte göra så mycket. Det är 23 plus grader här just nu, fastän det är natt. Här går klockan en timme senare än vad den gör i Sverige, så nu är klockan ungefär tjugo i 5, medans den är tjugo i 4 i Sverige. Gäller att hålla koll liksom.


Kommentarer
Postat av: E R I K A S

Jag var i Alanya i september förra året med en av mina bästa vänenr och vi hade det jätte roligt! Hoppas ni får det lika roligt! :)

2011-06-17 @ 15:41:59
URL: http://erikakarantas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0