slide show

Motivation

Två bilder på mig från igår.

 

Har precis kommit hem. Kan berätta lite kort om min dag. Först så var det skola och jag började klockan 9, skönt med lite sovmorgon! Vi kollade på film hela dagen. Första filmen vi kollade på heter Day after tomorrow, tyckte att den var sjukt bra. Den andra kommer jag inte ihåg namnet på men den handlade om fotboll iallafall. Slutade strax innan klockan två sen åkte jag och Nina ner till stan och köpte hårfärg åt henne, hon ska bli svarthårig! Sen åt vi kyckling kebab och gick runt lite. Efter stan åkte vi hem till henne och städade hennes rum lite smått.

 

Kom nyss hem från stan iallafall, träffade några kompisar och pratade. Ska göra lite mat nu och se på film!


Kommentarer
Postat av: e'

Vi har också kollat på day after tomorrow i skolan & en annan om foboll som heter Goal :)

2011-06-13 @ 23:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0