slide show

Bodaviken

Jag just nu.

 

Nu är jag klar för att åka till skolan. Måste bara åta någonting först. Vi ska till Bodaviken (eller vad det nu hette, kommer inte ihåg) med klassen. Några ska bada, några ska sola och några ska bara hänga. Har med mig kameran dit så knäpper några bilder som jag lägger upp senare.

 

Ska träffa Nina nere i stan sen åker vi tillsammans till resecentrum och tar bussen därifrån med resten av klassen. Eftersom vi inte äter lunch i skolan idag så har jag tagit med mig kyckling sallad, melon festis och ballerina kex! Mumma. Men nu ska jag ta något att äta, ha en bra dag! ♥


Kommentarer
Postat av: A

är det något mellan dig o sinan?

2011-06-14 @ 12:55:11
Postat av: frida

anmäl dej till veckans blogg! LYCKA TILL!

2011-06-14 @ 13:23:38
URL: http://fridadehlin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0