slide show

Beach

Jag och Nina vid stranden för några dagar sedan.

 

Nu har jag och Nina kommit tillbaka till hotellet. Har ätit middag på Summer house restaurant, biff stek med en massa tillbehör, gott! Just nu sitter vi nere vid poolen med våra datorer och pratar med en av våra svenska grannar, äter nötter och chillar med den lugna musiken här. Älskar detta hotell, verkligen.

 

Min kamera är fortfarande sönder. Vi letar efter något ställe där dom säljer super lim, eftersom det är en liten plast sak som har ramlat av. Än kommer det inte några nya bilder..


Kommentarer
Postat av: Sophie - bloggare i värmland

Snälla rösta på min klänning skulle betyda allt :)

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=b1YVXmyluDCkgmZQXAIb8WgAPTyTo5cEtyXGaLqKOstuUI9pIGEE#Gallery

2011-06-21 @ 21:29:20
URL: http://sophielarssoon.blogg.se/
Postat av: anonym

man blir ju riktigt sugen på att vara i era kläder just nu !(:

men när du kommer hem till sverige eller medans du är nere i turkiet . skulle du kunna skriva lite mer om hotellet och så ? om man skulle resa till turkiet någon gång så kanske man skulle vilja veta vart ert hotell ligger och hur det är och så (:

2011-06-21 @ 21:55:45
Postat av: Emelie

Snälla rösta på min klänning jag skulle bli jätte glad då! :)

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=57PFYu2M4kvgSlHF6GfFkvzMVnhkaL5UFIab3PmvzXPH7XM2dq7B#Gallery

2011-06-21 @ 22:52:04
Postat av: Anonym

vad heter hotellet ni bor på ?

2011-06-22 @ 02:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0