slide show

Bazaar

Jag idag, på morgonen.

 

Kom hem för en stund sedan. Har varit ute och ätit och gått runt i Bazaar och letat efter en One Peace åt Nina. Just nu sitter vi med datorerna vid baren och tar det lugnt. Är så jävla trött, vet inte varför, hoppas jag sover gott inatt.

 

Imorgon ska vi upp skapligt, och då ska jag blu bruuun! Bryr mig inte, måste få ännu mer färg än vad jag har nu. Sen ska vi till Bazaar också. Ska göra en ny Henna tatuering medans vi är här. Tänkte skriva "small but perfectly formed". Vet inte riktigt vart än, vi får se!


Kommentarer
Postat av: kajsaa!*

skit fin bild :) hoppas ni har det braa i turklandet.

Är inte henna farligt? asså att man kan få ärr av det och sånt? :O

2011-06-26 @ 00:09:32
URL: http://flikkbarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du en nikon D60 ?

vart har du köpt den ifrån och hur mycket kostade den ?

när köpte du den ?

2011-06-26 @ 00:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0