slide show

Titta jag ler

Jag och Nina just nu.

 

Har precis kommit hem till Nina. Fick vänta på spårvagnen i en kvart då jag skulle hem ifrån mig, sen blev jag törstig och gick till Willys och köpte en dricka, när jag kom tillbaka till busshållplatsen så stog det 15 minuter igen.. Så efter ungefär 45 minuter så är jag här. Det värmer som fan här i Norrköping, 30+ är det också! Inte så dåligt faktiskt, slipper tänkte på allt bra i Turkiet iallafall, för en stund..

 

Ska vara hemma hos Nina ett tag nu, senare så ska jag träffa Fanny och några till. Vi ska till stan och ta en fika eftersom jag fyller år och dom åker bort i 8 dagar. Men nu ska vi ut i solen, ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0