slide show

Summer pic

En bild på mig, togs när vi var i Skärblacka.

 

Skulle vara skönt med sol och värme varje dag resten av sommarlovet men det vi får är åska och spöregn.. Det har fortfarande inte slutat regna här, men åskan har iallafall lugnat ner sig. Kommer blixtar då och då.

 

Nu börjar jag iallafall bli ganska så trött. Har laddat ner ett par filmer så nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på film! Med detta säger jag godnatt, hoppas att ni här i Norrköping kan sova gott trots det äckliga ovädret.


Kommentarer
Postat av: ida

ksenia behöver fråga dig en sak du är ju ganska bra med saker om bloggar osv..

men kostar det pengar att vara mdlem i blogresponse ?

Tacksam att du svarar på min fråga :)

2011-07-23 @ 11:40:36
URL: http://idaaaaaa.devote.se
Postat av: Julia

Vilken skostorlek har du? :)

2011-07-23 @ 15:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0