slide show

Smink

Rosa läppstift.

 

Ögonbryns penna, maskara, eyeliner.

 

6 par lösögonfransar och 4 snygga nagellack.

 

Här är allt smink jag köte i Turkiet. Det var några som frågade om mina ögonbryn, ifall jag anväder penna eller vad jag nu gjort med dom. Svaret är då att jag precis köpt en ögonbryns penna och använder den nu. Tycker att det är jätte snyggt med ögonbryn som syns lite mer.

 

Tyckte också att läppstiftet var ganska gulligt. Snyggt att ha med en sommar bränna. Nagellacken är skit snygga, speciellt nu på sommaren. Lösögonfransarna var jätte billiga så varför inte, dom är bra att ha ifall man har bråttom, så är det bara att lägga på!


Kommentarer
Postat av: frida

jag vet fan finns nog ingen bättre..

o jag e med han nu här nere :))

men han ville ju bli pilot så han kan hämta oss båda till turkiet sen kan vi hitta en lägenhet eller vad som helst så vi kan flytta hit så slipper vi sverige som är värst av allting!..



du är bäst fisan!

2011-07-03 @ 14:12:56
URL: http://fridadehlin.devote.se
Postat av: Anonym

kan du skriva priserna :)

2011-07-03 @ 22:22:57
Postat av: Smilla

Fin sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-11 @ 09:16:18
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0