slide show

Kör på kjol

Jag idag, Nina och jag på högra bilden.

 

Hej bloggen! Kom hem för drygt 30 minuter sedan. Har varit ute med Nina och några andra vänner. Vi har varit i stan, ätit, åkt buss till Himmelstalund till Sports camp och bara umgåts helt enkelt.

 

Har på mig kjolen på bilden, som jag köpte tidigare idag. Har ingen bra kamera att ta kort med, men visar väl den någon annan dag, men ni ser väl ganska skapligt på bilden, eller? Vet inte vad det är som har flugit i mig, men jag har en crush på färgen brun nu.. Älskar det! Nu ska jag iallafall bara ta det lugnt och vila ut lite. Kanske sätter på en film eller läser lite bloggar. Får väl se vad jag hittar på!


Kommentarer
Postat av: Ellie

kjolen är sjukt gullig ;D btw det är ett bra foto!:P

2011-07-14 @ 04:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0