slide show

Köpt från Turkiet

En söt ying yang piercing.

 

Massa snygga armband.

 

Parfym, väska och skor.

 

Många ville ju att jag skulle visa vad jag hade köpt i Turkiet, så här får ni bilder på några av grejerna jag köpte. Fler bilder kommer, med andra saker.

 

Bild 1: Andra dagen så tappade jag bort min piercing som jag hade på mig, den där hängande fjärilen. Så jag fick helt enkelt köpa en ny och det fick bli en ying yang piercing.

 

Bild 2: Jag och Nina köpte en massa massa armband, med ögat på. Vi har kanske över 50 stycken, billiga var dom också så varför inte? Vi har ett par som vi ska ge bort till vara närmaste vänner också.

 

Bild 3: Köpte en Escada parfym som luktar underbart, dock går lukten bort rätt så snabbt eftersom det är fejk parfym. Köpte också en vit Converse väska. Tog ett tag att bestämma mig ifall jag skulle ha en Adidas eller Converse, men till slut valde jag Converse väskan. Sen köpte jag ett par Converse, mörkblåa, dö snygga på!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mycket spenderade du i turkiet med mat och all shopping? :)

2011-07-02 @ 21:23:09
Postat av: tina

sjukt fina saker!

2011-07-02 @ 22:29:37
Postat av: Anonym

kan du skriva hur mycket allt kostade? :)

2011-07-02 @ 22:50:27
Postat av: Anonym

kan du skriva hur mycket sakerna kostar är du snäll :)<3

2011-07-03 @ 10:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0